Healthy but delicious

Azoknak, akik szeretnek jókat enni, egészségesen.

Elragadó céklachips

Pár nappal ezelőtt írtam róla, hogy mennyi jótékony hatása van a céklának, felhasználhatjuk előételhez, főételhez, vagy akár desszerthez is, remek színt adunk vele az ételeknek, olcsó és nem is nehezebb dolgozni vele, mint az édesburgonyával vagy a sima krumplival. 

Hogy ezt meg is mutassam, a mai egyszerű, mégis nagyszerű receptünk a céklachips, amely lehet köret vagy nassolnivaló, gyönyörű mintázata és színei miatt, pedig még a szépségével is örömet okozunk magunknak. 

Én, mint már említettem, magát a cékla befőttet nem igazán szeretem, viszont ilyen apró cselekkel bárkivel megkedveltethetjük ezt a fantasztikus zöldséget, amely diéta alatt is nagyon hasznos élelmiszer!

Hozzávalók:

Annyi cékla, amennyi csak elfogy

Fűszersó (amiből én vagy sültkrumpli fűszersót szoktam használni vagy grillzöldség fűszersót)

só,bors igény szerint

olaj a sütéshez

Elkészítés:

Természetesen igazán egyszerű az elkészítése, a céklákat szép vékony karikákra vágjuk, megforgatjuk a fűszerekben, majd annyi forró olajban, amennyi éppen ellepi átsütjük őket. Ezután melegen fogyaszthatjuk is. 

A boltokban is kapható már sok helyen zacskós céklachips, az azért egészen más, otthoni körülmények között nem fogjuk tudni ugyanolyanra elkészíteni, de szerintem sokkal természetesebb és otthonosabb lesz, ha néha így is nekiállunk megsütni pár adagot. (kifejezetten akkor, ha köretnek szánjuk)

Ha érdekel a céklakrémleves receptje is ezen a linken találod:

https://healthybutdelicious.blog.hu/2021/03/14/impozans_es_egeszseges_eloetel_ceklakremleves_konnyeden

Egyetek jókat, legyetek boldogok!

https://www.instagram.com/healthy.butdelicious/

img_20200223_232703_960.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://healthybutdelicious.blog.hu/api/trackback/id/tr8816469012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Healthy but delicious

Friss topikok

süti beállítások módosítása