Healthy but delicious

Azoknak, akik szeretnek jókat enni, egészségesen.

Málnalekváros-gesztenyés muffinok törtmogyoróval megszórva
Tej, glutén és cukormentes recept

Egy nagyon látványos, egyszerű és különleges ízvilágú recept, annak ellenére, hogy nevében csak egy muffin és az elkészítéséhez sincs szükség semmilyen plusz energia vagy időbefektetésre!

A gesztenyés tömörebb stílusú tészta, a savanykás-édes málnalekvár és a ropogós mogyorószórás alkot harmóniát ebben a tenyérnyi süteményben, amit én kifejezetten azért szeretek, mert bármikor pár perc alatt elkészíthető, ha esetleg nem volt időnk vendégváró édességet csinálni vagy elvinnénk magunkkal egy esti falatozásra vagy napközbeni-reggeli egészséges- mégis finom feltöltődésnek. :)

Hozzávalók:

A tésztához:

30 dkg gluténmentes vagy egyéb liszt (én Miklos univerzális lisztjét használtam)

25 dkg gesztenyemassza

édesítőszer

3 dl növényi tej

7 cl olaj

2 evőkanál kakaó

1 db tojás

1 tk. vanília aroma

1 tk. sütőpor

A muffinokhoz:

cukormnetes málnalekvár

törtmogyoró

Elkészítés:

A tészta hozzávalóit egy nagy tálban összekeverjük, majd felvagdosott sütőpapírba vagy muffinformákba töltjük. Én saját málnakrémet használtam, amihez fagyasztott málnát és málnapürét főztem össze, édesítőszerrel édesítettem és a végén 2 ek. keményítővel fixáltam. A formákba töltött tészták közepébe-tetejére töltjük a lekvárt, majd megszórjuk a mogyoróval és 180 fokra 20-25 percre berakjuk sülni. 

Együk hidegen vagy melegen, kiegészíthetjük plusz lekvárral vagy a bátrabbak még csokival, remélem többször is megsütitek!

Egyetek jókat, legyetek boldogok!

https://www.instagram.com/healthy.butdelicious/?hl=hu

img-4861.jpg

img-4866.jpg

img-4865.jpg

img-4864.jpg

img-4863.jpg

img-4862.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://healthybutdelicious.blog.hu/api/trackback/id/tr4017765956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Healthy but delicious

Friss topikok

süti beállítások módosítása