Healthy but delicious

Azoknak, akik szeretnek jókat enni, egészségesen.

Hogyan bulizzunk inzulin rezisztencia és diéta esetén – alacsony cukor és kalória tartalmú alkoholok

 Mindenkinek az életéhez hozzátartozik, hogy vannak az évben ünnepnapok, házibulik, egy – egy szép nyári este, amikor elmegyünk valahová a barátokkal iszogatni, vagy havonta pár alkalommal egy kedvenc előadónk koncertjére, esetleg szórakozóhelyre látogatunk el, mert táncolni szeretnénk.

Ilyenkor természetesen nem szeretnénk kimaradni semmiből, és hogy ne érezzük magunkat kívülállónak, mi is hajlamosak vagyunk (nyilvánvalóan mértékkel) meginni pár pohár alkoholos italt. Minden boltban és bárban bőven van kínálat, és nehéz eldönteni diéta esetén melyiket válasszuk, hogy ne legyen túl cukros, kalóriadús, és ne egy estén borítsuk fel az egész eddigi diétánkat.

Ebben a posztban felsorolok nektek pár típust segítségül, amik nekem beváltak, és a leginkább ajánlottak ebben az esetben.

Alapvető szabály, hogy próbáljuk a száraz, fehér, átlátszó alkohol típusokat választani, ezek mind alkalmasak arra, hogy ne csak rövidekben fogyasszuk őket, és megmaradjon az élvezeti értékük is.

Vodka

A legkevesebb cukrot ez a típusú alkohol tartalmazza, alacsony a kalóriatartalma, és remek koktélokat lehet belőle keverni.

fth.jpgsdgh.jpgindexdsfg.jpg

Tequila

Ebből is válasszuk a silvert, véleményem szerint ízre sem különbözik sokban a goldtól,kissé ízetlenebb(de ez persze ízlés kérdése) viszont ez nem keverhető egyéb alkoholokkal és a cukor tartalma is magasabb, mint a vodkának.

sierra-tequila-silver-0_7-liter-xxl.jpgzdfkl.jpg

Gin

A gint borókabogyóból gyártják, természetesen tartalmaz cukrot, de a tisztább, jobbik alkoholok közül származik. Egy gin tonik, cukormentes tonikkal keverve, még nem lesz számunkra sem annyira megterhelő, mint egy meggysör lenne.

bombay-sapphire-dry-gin-0_7-liter-og.jpgf_zcix.jpghjmxdrz.jpg

56774_se1_f1bdd_back-full.png35519.jpg(zero tonik lelőhely: G-roby)

Rum

Rumok közül is válasszuk a fehérrumot, a barnát amellett, hogy persze cukornádból, annak is a melléktermékéből, a melaszból készítik, még pluszban karamellel színezik.

se5z.jpgseth.jpg

Ez nem a legjobb típus számunkra, de én néha nem tudok ellenállni egy finom mohitónak, és nagy bajom még sosem lett tőle. Ezt tapasztaljátok ki, kinek mennyi az a mennyiség, amit még elbír a szervezete.

Pezsgő

Én alapvetően nem vagyok nagy pezsgős típus, jobban szeretem a long drinkeket és nekem ez okozta életem egyik legrosszabb másnapját is, de aki szeret vele koccintani, annak a száraz, fehér pezsgő a legjavasoltabb ilyen típusú diéta esetén, hiszen ez is egy cukros, kalóriadús alkohol, aminek ez a legtisztább változata.

dj.jpg230516.jpg

Borok

Eljutottunk a borokig, ez az alkohol szintén nem az én kedvencem, de tudom, hogy sok ember ezzel szeret igazán baráti körben iszogatni és fröccsözni. Válasszuk a száraz fehérborokat minden esetben, mert a sör után ez a második legkevésbé diétás alkohol típus.

16981.jpg01_149749546_front_160357.pngbodri-szeksza_rdi-cuve_e-bodrikutya-2018_-sza_raz-fehe_rbor-075.jpg

Sörök,pálinkák

És akkor végül a sörök és a pálinkák, amikről sajnos teljes egészében le kell mondanunk, hiszen ez a búzából készült és cukorral édesített sokak által legkedveltebb és legolcsóbb alkohol, amit abban az esetben, ha komolyan vesszük a diétánkat és ételérzékenységünk van, ki kell zárnunk a számításainkból. Szintúgy a pálinkákat.

De ahogy látjátok a felsorolást, sok egyéb közül válogathatunk még így is, keverhetjük őket zero üdítővel és édesíthetjük őket édesítőszerrel, valamint ezekkel a nagyszerű cukormentes szirupokkal.

822023.jpgmonin_cukormentes_szirupok.jpgbirthdaycakesyrup-550x550h.jpgstrawberry-rose-skinny-syrup-550x550.jpgtriobirthday-550x550.pngraspberry_syrup-550x550h.jpgidrinks_monin_cukormentes_edesito_szirup_1.jpg

Tehát amint a körülmények is megengedik, menjetek egyetek,igyatok jókat, legyetek boldogok!

https://www.instagram.com/healthy.butdelicious/

A bejegyzés trackback címe:

https://healthybutdelicious.blog.hu/api/trackback/id/tr1916395474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bafana 2021.01.22. 08:42:57

"próbáljuk a száraz, fehér, átlátszó alkohol típusokat választani"
"...pálinkák, amikről sajnos teljes egészében le kell mondanunk"

Akkor most ez hogy jön ki?

Mivel a cefrében lévő cukor etil-alkohollá alakul át a lefőzés előtt, a pálinka cukortartalma ugyanúgy nulla, mint akármelyik párlaté.

Pusztai Boglárka 2021.01.22. 09:26:36

Kedves Bafana!
Igaz, hogy a pálinkákban nincs cukor, mert átalakul, viszont a kalória tartalma kis mennyiségben is magas, akárcsak a likőröknek. Ezért módjával kell fogyasztani ezt is ilyen esetben, nem kell róla lemondani teljes mértékben, ha valaki ezt fogyasztja szívesebben, de a gyümölcspálinkáknál saját tapasztalatom alapján jobbnak tartom a vodkát vagy akár a tequilát,nekem ezek jobb hatással voltak valamiért a cukromra.
Többször próbálom hangsúlyozni, hogy sajnos ezeket a dolgokat nem lehet igazából általánosságban venni, mert mindenkinek más a szervezete és másképp hatnak rá az élelmiszerek és az alkoholok, én csak tanácsot tudok adni nekem mi vált be jobban. Ebben az értelemben természetesen igazad van, a sörök mindenképpen tiltólistásak, a pálinkákat, pedig csak az én véleményem, hogy nem a legjobbak ebben az esetben, de ha valaki úgy tapasztalja, hogy nincsen utólagos mellékhatással rá ezen a téren, akkor fogyassza őket egészséggel!
Köszönöm, a kommented és hogy elolvastad a posztomat!

Hirdetés

Healthy but delicious

Friss topikok

süti beállítások módosítása