Healthy but delicious

Azoknak, akik szeretnek jókat enni, egészségesen.

Wok tészta darált hússal és zöldségekkel

A wok tészták elkészítésénél talán kevés egyszerűbb étel van, ráadásul teljesen a saját ízlésünkre alakíthatjuk őket, mind a belekerült hús, mind a zöldségek és szószok tekintetében. 

Viszonylag kevés alapanyagból tudunk nagy adagot készíteni, egészséges, ínycsiklandó, kellemes jóllakottság érzetet nyújt, mégsem leszünk tőle  eltelítve.

Én mindig teljes kiőrlésű tésztából készítem, így diéta alatt vagy IR esetén is bátran elkészíthetjük! Ebben a receptben darált hússal készítettem el, ami olyan jól sikerült, hogy aznap háromszor is kikerült az asztalra még egy kis repetára :)

Használhattok hozzá friss zöldségeket, de ha tényleg egy gyors receptre vágytok kevés előkészülettel, akkor egy fagyasztott vegyes wok zöldség csomaggal is bátran gyorsíthatunk a folyamaton!

Hozzávalók:

500 gramm darált hús (marha vagy sertés)

1 csomag wok zöldség

(vagy friss zöldségek: póréhagyma, zöldbab, répa, kaliforniai paprika, hagyma,gomba)

200 gramm teljes kiőrlésű mie tészta (Aldiban kapható)

fél fej vöröshagyma

2 tojás

szójaszósz, chilis olaj, egyéb ázsai hús szósz)

Elkészítés:

A darált húst egy kevés olajon lepirítjuk, közben sózzuk, borsozzuk. Egy fél fej vöröshagymát vékony karikákra vágunk, és hozzáadjuk párolódni a húshoz. Ezután a zöldségeket öntjük a serpenyőbe, és addig pároljuk, amíg meg nem puhultak. Eközben a tésztához vizet forralunk, a tésztánkat egy tálba tesszük, majd leöntjük a forrásban lévő vízzel, és hagyjuk hogy megpuhuljon. Ha a hús és a zöldség elkészült, egy kis tálban összekeverjük a szószokat, ízlésünknek megfelelően mennyire legyen csípős vagy sem, majd beleöntjük a kész tésztát a serpenyőbe és összekeverjük a szószokkal  együtt. Ezután még a két tojást egymás után a serpenyő aljába ütjük, hagyjuk pár másodpercig megszilárdulni, majd ezt is összeforgatjuk az elkészült wok tésztánkkal.

Ennyire egyszerű az egész, nem kell hozzá sok pénzt elköltenünk, vagy sokat dolgoznunk ahhoz, hogy egy mennyei wok tésztát tehessünk az asztalra, aminek bármikor örülni tudunk, ráadásul ebből az adagbó 4 fő is kényelmesen jóllakik!

Extrázhatjátok még egyéb pirított ropogós magvakkal is pl.: szezámmag, mogyoró, napraforgómag.

További thai tészta receptet ezen a linken találhattok:

https://healthybutdelicious.blog.hu/2021/02/24/padthaiozzunk_otthon

Egyetek jókat, legyetek boldogok!

https://www.instagram.com/healthy.butdelicious/

img_20210417_151946_170.jpg

img_20210417_151946_171.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://healthybutdelicious.blog.hu/api/trackback/id/tr10016505870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Healthy but delicious

Friss topikok

süti beállítások módosítása