Healthy but delicious

Azoknak, akik szeretnek jókat enni, egészségesen.

Panírozzunk változatosan és egészségesen!

Rengetegféle panírozási mód létezik, és nagyon sok alternatív lehetőség, amivel változatossá és egészségessé tehetjük ezt az egyszerű és közkedvelt főételt!

Legtöbben még mindig a hagyományos eljárást szeretik és használják, de néha érdemes kipróbálni ebben is egy kis újítást, illetve mutatok pár IR kompatibilis és egészséges, illetve diétás változatot!

Ha a lisztet egyszerűn csak teljes kiőrlésű lisztre, zabpehely lisztre, rozslisztre, vagy egyéb alternatív formájára cseréljük, valamint teljes kiőrlésű zsemlemorzsára, máris lassú szénhidrátra cseréltük a gyorsan felszívódót, ezen kívül az íze is ugyanolyan finom és ropogós marad!

A panír lehet:

  • teljes kiőrlésű zsemlemorzsa (bécsi módszer)
  • zabpehely
  • szezámmaggal kevert
  • sörtésztás
  • sajtos
  • párizsi
  • palacsinta tészta
  • dupla panír

Elkészítés:

Az alapvető eljárást megtartjuk a legtöbb esetben, tehát liszt-tojás-panír lesz a sorrend.  A zabpelyhes és a szezámmagos bunda elkészítéséhez szimplán belekeverjük a plusz hozzávalót a panír rétegbe, majd így sütjük ki olajban. A sajtos panírhoz a tojásba keverjük a tetszőleges típusú reszelt sajtot, majd ezután panír és sütés. A palacsinta tészta elkészítése is meglepően könnyű, hiszen kikeverjük a tésztát, mintha palacsinta sütésre készülnénk, belemártjuk a húst, majd ezután sütjük. Személy szerint ez az egyik kedvencem, ráadásul sok mosogatni való edényt is megspórolok vele. A párizsi bundához csak lisztre és tojásra van szükségünk, itt liszt-tojás-liszt lesz a bundázási sorrend. A sörtésztához a tojások sárgáját sörrel, majd liszttel elkeverjük, a fehérjét habbá verjük, majd óvatosan az előbbiekbe beleforgatjuk és ezután sütjük.  A dupla panír, pedig már a nevéből is engedi kikövetkeztetni, itt kétszer csináljuk végig a szokásos panírozási eljárást.

Ugyanezekkel a módszerekkel panírozhatunk zöldségeket is, hagymakarikát, a végeredmény biztos, hogy nagy siker lesz, hiszen egy jó rántott hússal vagy zöldséggel mindenkit le lehet venni a lábáról, hát, még ha a fentebb felsorolt módszerekkel kísérletezünk, akkor biztosan minden el fog fogyni az asztalról!

A képen háromféle módszert láthattok, csirkemelleket, illetve hagymakarikákat, sáfrányos kukoricakrémmel tálalva, aminek a receptjét ezen a linken elleshetitek!

 https://healthybutdelicious.blog.hu/2021/02/11/a_legvaganyabb_kukoricakrem

Egyetek jókat, legyetek boldogok!

 https://www.instagram.com/healthy.butdelicious/

panir.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://healthybutdelicious.blog.hu/api/trackback/id/tr2316454414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Healthy but delicious

Friss topikok

süti beállítások módosítása